empty space

utorak, 28.08.2007.

bijela boja crne (njegova "sreća")

Što se dovraga događa!? Ne rezumijem.. ništa više! Sve je izgubilo smisao. Zašto mi suze cure niz obraze?
Mogao bih sada pobjesniti. Mogao bih početi vikati. Mogao bih tuči i bacati stvari oko sebe. Ali stojim mirno i suze mi cure niz obraze.
I ton je nestao, ništa više ne čujem. I noge mi drhte, ne osjećam ih više. Polagano padam dolje. gdje sam, što se to dovraga događa!?
Gorak je okus. Gorak je okus u ustima.Zašto mi krvcuri iz nosa i usta? Mješa se sa suzama koje teku niz obraze. I pao sam dolje, na bijelo tlo, i sve je nestalo oko mene. I pogledam si prsa.
Opet krv.. pogođen sam? Tužno pogledam gore po poslijednji put. O čemu razmišljam, što radim, što se dovraga događa?

Što se dovraga događa!? Ne razumijem.. napokon! Nakon toliko godina.. Zašto mi suze cure niz obraze? Suze radosnice, pretpostavljam.
Mogla bih sada skakati od sreće. Mogla bih početi vrištati. Mogla bi ... niti sama neznam! Ali ipak, stojim mirno i suze mi teku niz obraze.
Svi oko mene se raduju i viču. Cijelo tijelo mi drhti. Polako se krećem prema telefonu, idem javiti mom dragom što se dogodilo. Što se dogodilo!
Drhatvom rukom podižem telefon i zovem njegov mobitel. Da mu priopčim da sam nakon toliko godina napokon dobila na lotu - milijune!!!
I prijatelj njegov se javlja, i govori mi, i slušalica mi ispada iz ruke. I drugačije suze počinju teči. Gorke. Gorke suze.
Pogođen je? Mrtav. O čemu razmišljam, što radim, što se dovraga događa!!??
- 20:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>